Význam didaktických hier etickej výchovy pri znižovaní agresívnych prejavov

v správaní žiakov základných škôl

 

Mgr. Jana Kotrusová

 

Filozofická Fakulta UKF Nitra

 

Príspevok sa zaoberá interpretáciou výsledkov experimentálneho programu didaktických hier etickej výchovy, realizovaného v období január – jún 2007. Didaktické hry boli zamerané na znižovanie agresívnych prejavov v správaní žiakov základných škôl. Cieľom experimentu bolo prispieť k riešeniu tejto problematiky. Ako príspevok naznačujem, problém agresie je riešiteľný z hľadiska etickej výchovy prostredníctvom jej metód.

 

Paper deals with the interpretation of the results of experimental program including didactic games of ethical education. The research was realized in the period between January and June 2007. Didactic games were aimed at the elimination of aggressive displays in the behaviour of elementary school pupils. The goal of experiment was to contribute to the solution of this issue. As the paper indicates, the issue of aggression can be solved by the usage of ethical education methods.

 

 

Späť Å