Význam
didaktických hier etickej výchovy pri znižovaní agresívnych prejavov
v správaní
žiakov základných škôl
Mgr. Jana Kotrusová
Filozofická Fakulta UKF Nitra
Príspevok sa zaoberá interpretáciou výsledkov
experimentálneho programu didaktických hier etickej výchovy, realizovaného
v období január – jún 2007. Didaktické hry boli zamerané na znižovanie
agresívnych prejavov v správaní žiakov základných škôl. Cieľom experimentu
bolo prispieť k riešeniu tejto problematiky. Ako príspevok naznačujem,
problém agresie je riešiteľný z hľadiska etickej výchovy prostredníctvom
jej metód.
Paper deals with the interpretation of the results of
experimental program including didactic games of ethical education. The research was
realized in the period between January and June 2007. Didactic games were aimed at the elimination of
aggressive displays in the behaviour of elementary school pupils. The goal of
experiment was to contribute to the solution of this issue. As the paper
indicates, the issue of aggression can be solved by the usage of ethical
education methods.